niedziela, 17 lipca 2011

Typografia rządzi, część 2: In public

Sklep komunikuje brand tak samo jak kampania reklamowa, to oczywiste. Powinien więc być zaprojektowany według ścisłych założeń i obrandowany zgodnie z manualem danej marki. Najnowsze osiągnięcia dizajnu muszą być też inkorporowane co jakiś czas aby marka aktualizowała się wraz ze zmieniającymi się wciąż trendami. Dlatego też coraz więcej sklepów zaskakuje nas wystrojem zbudowanym wokół typografii lub ze znaczącym jej udziałem. Wszak oprócz estetycznych jakości można po prostu powiedzieć klientowi coś ważnego i to w każdym języku. Zapraszam dziś do obejrzenia kilku ciekawych przykładów jak projektanci posługują się tekstem aranżując wnętrza dla wymiany nie tylko towarów i usług ale także myśli.


Zdjęcia: Home Auto Design

Zdjęcie: Font-love

Zdjęcie: Hooliganos

Zdjęcie: International Visual

Zdjęcie: The visual merchandising

Zdjęcie: Font-love

Zdjęcie: Jessica Anerella






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...